världens bästa idé!

I förra veckan när ja å anette hade våra vanliga samtal kom jag helt plötsligt på att varför ska ja gå å leta efter ett förhållande? är det verkligen det jag vill ha? visst vill jag ha ett förhållande, men har jag verkligen tid? är det värt att slösa mer tid på förhållande, när de alltid slutar med samma visa. Nicco i tårar... Nä, nu har jag fått nog! jag tänker vara singel tills jag gått platina, sen kanske det kan komma på tal om ett förhållande igen.

JAg tänker även sattsa hel hjärtat på AMY. tränade för viveka ida igen och det gick bra första halvan sedan kom hela ponnyligan å då ville inte amy va me längre så då gick de sämre. mycket sämre, kändes inte alls bra eftrsom allt blev som en dragkamp och jag hatar att rida så. jag vill att det skall vara lugnt och harmoniskt! men positivt var iaf mellan traven den gick riktigt fint idag! måste lära mig att ha tryck redan i hörnpasseringen för att sedan kunna rida på! annars gick resten skit. JIPPIE! ähh det är bara att koppla på smilet och säga bättre lycka nästa gång.

PÅ sön blir det nog en liten träningstävling! vår första!!! men det är om ja kan låna en hopp sadel vill säga... tänkte att det är lika bra att börja me hoppningen för då får hon bralla hur mkt hon vill! så kanske hon blir lugnare i dressyren sen så småningom! ojoj... va ja häst freakar mej, men så blir de! å de får ni stå ut me!

Anette å ja pratade även nya mål idag! LC i november och ELC till nästa WES i feb! låter faktiskt inte helt fy skam!
TÄNK BUISNESS!!!!!!!!!!!!! WHY?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback