Lördag!

Ojoj, vilken lördag det blev till slut...
vaknade upp till världens finaste morgon och blev genast jätte sugen på att rida ut! så jag pallrade mig upp till stallet och drog ut amy i skogen... vilket var väldigt populärt, kanske nästan lite för roligt.. då hon var super pigg.. men ingen luftfärd idag iaf! fick ju tugga lite grus, eller gräs snarare i fredags morse. trodde att vi slutat me  de där.. haha
sedan stressade jag upp till halmsta för att köpa någon användbart till kvällen.. men butikernas utbud var inte av min smak. tillslut blev det iaf en svart klänning, den fick duga! stressade vidare till jobbet och började förbereda för fest hihi!

sedan bar det av till adam på förfest, lite svårt då där var så mkt okända människor, men de verkade väldigt trevliga bara lilla nicco som blir lite blyg å höll mig till de kända!

pepes blev som det blev! jäte roligt men slutade lite oförväntat. men som tur är man ändå lite vuxen så nu är allt utrett! jätte skönt!

Kom på en ny sak idag!
är nu ännu mer inne på att alla killar är likadana bara de att de inte ser lika dana ut. men till slut rinner de ut i samma flod ändå.

hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback