LEDIG DAG!

IDAG är jag ledig!
gick upp si så där vid nio tiden vaknade självmant eftersom jag inte längre har någon väckar klocka! för att ta min  röda porche upp till mitt 10miljoners stall för att rida min grand prix häst. min grand prix amy kändes mycket fin idag! det är nog dags att starta VM nu! sedan sa ja till mina hästskötare att smörja alla mina grejer bygga en ny ridbana och ett ridhus. sedan tog ja min guldiga porche hem igen, lät den stå kvar i stallet igår eftersom min limousine kom och hämtade mig!
väl hemma började jag fundrera på vad jag skulle göra resten utav dagen? kanske sätta mig i  min audi jeep och köra runt i hela sverige för att hitta mitt drömhus, eller mer drömplats där jag kan bygga min dröm anläggning på!
jag har ju nu länge gått runt och funderat på hur mitt drömhus skall se ut, men liksom inte riktigt kommit på de... men igår efter Core-mötet där jag fick möjlighet att prata med Boris Roskakovski, en helt otrolig människa, asgrym! han frågade mig vad min dröm var och jag svara: I want to be free! Way do you want to be free Niccolina? Because I want to spend my time with my horses and not with my boss. sen fragade han: Is that a good way? is it a strong way? jag svarade YES, of course it is! I have already worked to much. han fortsatte: don´t wait to my age, build the buissnes now, sow you can have what you want and don´t need to see it on a picture!
detta satte griller i huvudet på mig så på vägen hem hittade jag min gamla dröm!
en anläggning uppe på en kulle i skogskanten i ett liten samhälle någonstans i Sverige helst mellan sverige. igår kom jag även på att det skall vara bokskog och inte granskog.
det skall finnas massa mysiga stigar som man kan vandra och rida på!
huset skall vara byggt så att man kan utnyttja både morgon och kvällsol. allt ska vara byggt i sandfärg lite grekisk stil över det hela.
alla byggnader ska ha mycket snickarglädje eller det kasnke heter någt annat när det är puts.

från och med idag ska ja skriva lite om min dröm och utveckla den varje dag! för det är ju mitt VARFÖR! mitt varför till varför jag vill bli ekonomiskt fri! jag vill inte hålla på att jobba hej ho hej ho till vår gruva gå. nej! ja ska njuta av livet! och jag skall bli den yngsta diamonden i hela världen!
nu ska ja gå å skriv på mitt projektarbete! eller varför inte be min personliga projektskrivare sköta jobbet åt mej?

puss å hej leverpastej!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback