JAG LEVER!

Har av min kära syster blivit beordrad att börja skriva blogg igen så att hon ska kunna ha nåt att göra på dagarna.
I fredags blev det en vild kväll på pepes me "TEAM Annabelle". Jenny Iwona Å Ja fick för oss att vi skulle gästa kristallrummet, å de gjorde vi med bravader! Fullast på stället hade vi en sjukt rolig kväll.. något dåligt samvete och en nudd känsla bortgjord vaknade man dagen efter. Men jag har aldrig haft så roligt i hela mitt liv, så ja bjuder på det! Iwona blir som tokig när hon kommer ut, häller i mej å jenny en massa sprit å bara skrattar.. haha.

Är en liten bit arg idag... skulle egentligen varit på flyinge dagarna med min pappa, men han skulle visst åka till Gotland ändå, han lovade att höra av sig om han skulle, men det gjorde han aldrig så nu ger jag upp mina försök att återigen bli försonade. tråkigt tycker jag, men varför ska jag alltid ta första steget, är ruggigt trött på det nu.
Men sdå stod jag ju här med två biljetter som var betalda å klara, va skulle ja göra me dem? jo men cissi kunde ju få den ena så kan ju jag och hn åka ner tillsammans. Men nej, mina kära jobbarkamrater på annabelle ville inte ställa pp för mig och eftersom jag inte kan ha på mitt samvete (som vissa andra) att vi har stängt på farsdag så var jag som vanligt så dum att ja ställde upp. men nu sitter ja här, Flyingedagarna börjar om tjugo minuter och jag vill inget annat än att åka ner å få lite ny inspiration, speciellt då amulette går pissdåligt, vilket till stor del beror på mej själv.

Usch nä nu blev allt så där illa.
Challe är arg på mig igen för nu tycker jag att alla killar är svin igen. de har inte många ljusa stunder. de stjäl ens hjärta för att snabbt å lätt dumpa det igen. sen är man tillbaks på ruta ett. fast nu har man en saknad att bearbeta också.  
så nu är mitt nya motto:
När man förlorat ett svin är det bara att ge sig på ett annat. världen är full av svin!

nu ska ja ner till mitt underbara (lite ironi) jobb, som jag älskar över allt annat i hela världen! kommer bli så sjukt roligt..........eyy not.

polska snapsvisor å puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback