dålig början..

Igår var det en riktigt bajsdag.
började med nationellt peov i svenska mellan 8.00-13.00, men jags att bara till kl 11. var helt tom i huvude kom inte på ett enda vettigt ord att skriva, blev ordentligt besviken på de tråkiga ämnena å det gjorde ju inte saken bättre.
sen stressade ja hem å åkte upp till stallet skulle äntligen träna för viveka, då amy gått pissekasst. Menvem går som en damsör när vi tränar? jo självklart amy. uppförde sig riktigt fint och viveka tycks gilla henne. tränade på en massa kul öppna blandannat å sen skulle ja ställa utåt i öppnan ist för innåt.. det var jätte svårt, men inte helt ut i skogen=)
fick till lite mellantrav också om än så lite men man knner att där finns kapacitet för mycket mer och det tyckte viveka med.
ibland är jag glad över att jag är en fattiglapp, för hade jag varit rik så hade nog amy åkte för länge sen och jag hade köpt en perfekt häst.

började jobba kl fyra. hade massa att göra men det var riktigt kul att jobba. senare på kvällen kom några treor in å drack lite trevligt i början sen blev de ordentligt dryga... ojoj vad jag hatar fulla människor som inte kan uppföra sig. challe kunde absolut inte tänka sig att de va i samma ålder som jag.
å inte ja heller om ja ska va ärlig, sen fanns det ju dom som uppförde sig, PLUS till er!!

idag har jag hoppat med frida.. kände lite dåligt samvete eftersom hon gick så hårt igår. men i mån blir det vilodag. hoppningen gick helt ok... blev bara arg och besviken på mig själv då jag rider så jävla slarvigt.. bättreing NICCO!!!
hm, börjar inte skolan förrän om en timme.. vet inte va ja ska hitta på.. kommer la på nå!!

hej hopp i lingonskogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback