HEY kompis, de går bra nu!!

väldigt dålig på att skriva har jag blivit, men va gör de när livet leker??
har alldeles för mkt att göra men va gör de när man kan åka till stallet och rensa hjärnan för att gå på en ny kula nästa dag?
asså ja ha kommit på att ju mer man jobbar desto mer får man gjort, även om man är trött.
å jobbar jag mkt nu så har jag ännu större anledning till att gå platina inom ett år och bli den yngsta platinan i europa de hade vatt så fett coolt!! å tänk att kunna göra precis va man vill utan att känna press för att man inte har råd!
för det finns inget som ja hatar mer än att ha press på mej som till exempel nu det här matte provet.. ja ska tenta av b kursen nu på tors å ja ha inte ens gjort halva boken än... har panik för det men gör inte så värst mkt för det.. för jag är så in i nordens skoltrött! hade gjort vad som helst för att få ta studenten nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback