DETTA INLÄGG ÄR TILLÄNGLAT CISSI!!!

C-uper duper underbar
I-llegalt ball (vet egentligen inte va illegalt betyder men enligt mej bör de va typ ruggigt ball)
S-nuskigt rolig
S-atans snäll
I-n i nordens bra på att rida

ajajaj jag har ju glömt att nämna lite kort om mina vänner... här kommer det en bättring på de!

CISSI!
det finns en väldigt rolig historia om hur jag träffade cissi, men den behöver ja ju inte rabbla upp här. hon är iaf en brud som jag ser jävligt mycket upp till! hon har alltid så himla bra saker att säga. och hon stöttar mej till 110 %! hon får mig att kämpa när allt känns lönlöst och det är mkt tack vare henne att amy går som hon gör ida! TACK CISSI FÖR ALL UPPMUNTRAN!!! DU ÄR GULD VÄRD!!

CARIN, FRIDA Å ALEX
även ni är vänner som får mej att skratta och tycka allt är roligt! ochd et finns ju inget tråkigare än att inte skratta!! hihi så sträck på er!!

sen finns det många andra fina vänner oxå men jag orkar inte skriva mer just nu.. så bli inte arga om ja inte har nämt er de kommer!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åhh du e underbar!! Min bästaste inackordering och världens goaste tjej!! jag släpper dig aldrig!

2007-07-03 @ 23:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback