Massa Jobb!

En himla massa jobba har det blivit denna helgen å mer blir det! Min sommar semester är över.. inge mer glassande i sol.. nä nu gäller slit varje da!! jippie!!

I lördags full kaos på annabelle... mindre kul men bra gick de ändå! bästa lördagen detta året alltid kul! hm min stegräknare slutade på 10 100 steg! inte illa

Söndagen fortsatte med mej i pizzabuffé, aldrig mer säger jag! shit va svårjobbigt de va! men bra gick de å 150 pizzor hann ja baka ut.. kanske int så bra men va fan ja e ju inte van... sent blev de me för den delen.. halv tolb kunde ja skriva ut mej... å sen upp å börja jobba igen kl åtta ida!! men jag hade as kul på 33:an det är nog bland de roligaste jobbet man kan ha!

men nu väntar min lilla älskling, tro nu inte att de e en kille.... har ju kommit överrens me mej sjäv att de bara är överskattat...

Tacka vet ja Amy!!!!
 

LöW!!


Kommentarer
Postat av: Carin

haha löw babe =) Du jobbar ihjäl dig! jag menar, när är din nästa lediga dag :O? typ september.. nu ska jag jobba :( pissväder..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback