EN VECKA HOS CISSI!

Ja då har min vecka hemma hos Cissi å Andreas börjat! det är kanon att bo själv! man kan göra precis vad som helst. eller nästan iaf.. men det känns som att man har mycket ansvar, samtidigt är ja väldigt stolt att de litar så mkt på mig! känns toppen!

Idag har jag varit på BBS (busniess building seminar) uppe i tylöhus! det var ett jätte bra föredrag som hölls av bibbi alshammar, therese alshammars mamma och hennes man.
jag lärde mig masssor. och på onsdag har jag och anette bestäm att vi skall göra ett strickt schema till mig för nu har jag gett mig fan på att jag skall upp på scen den 12:e aug. jag blir så frustrerad när andra går upp och jag sitter kvar på min plats... FAN FAN FAN!
hade vatt himla kul att gå LC för då får ja åka me ti Åland!

just de! lite annat roligt är ju att jag har fått min årliga tappa rösten vecka... mycket jobbigt... då jag har lite svårt för att hålla tyst å vila rösten. det låter ju så kul å prata när man inte kan prata! haha låter som att mna är i målbrottet. man kan liksom inte styra sin egan röst.
men men nu väntar sängen!

LöW!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback