Vad ska vi skriva idag??

Hm.. idag har jag inget si så där å berätta... men man kan ju alltid hittat på nåt.
klockan är nu 21,55 å jag har kommit hem från jobbet! Idag fick jag vara servitris, det är inte alls líka kul som att vara pizzabagare.. men det funkar ju det me!! Det var så där lagom tempo vilket var himla skönt! för ja va lite trött...
också stressad som vanligt.. det tog mycket längre tid i stallet än vad jag hade beräknat... men saker och ting får ta sin tid när man vill ha igenom allt. AMY va skit jobbig i början, bara stegrade sig å så hela tiden å då blev jag förbannad så jag hoppade av och hämtade ett spö å bankade till henne några ggr å sen gick hon som tåget! vi kunde till och med hoppa ett litet hinder!! Då blev lilla jag skit gla! samma me poppe han e en riktig go lite pålle att rida jätte mjuk på alla sätt bara jagf slappnar av, vilket ju är skitbra!! Det innebär att jag lär mig rida ännu mjukare och det har ja bra ut på amy sen!

Hm jag har visst fortfarande mjöl  kvar på mina armar..får npg gå å ta mig en dusch..

Idag är det sista gången som prima har öppet MKT TRÅKIT hade gärna varit där, men då hade jag inte orkat morgondagen får nog helt enkelt ta det lite lugnt denna helg eftersom att jag har uppskrivning på tisdag... Å jag är skit nervörs..
HÅLL TUMMARNA!!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback