Ordning å reda!

Dags för en omstart på livet! (detta har jag sagt många ggr, men nu kanske de håller) det har iaf börjat bra! i dag tog jag mej nämligen tid till att gå ner till banken för att fixa ett visa kort och internetbank. så nu va det avklarat.. problemet är bara att jag inte riktigt förstår mej på den.. men man lär sig väl.

helgen har annars varit mkt lovande!!
fredagen blev torastens å banhof riktigt kul hade vi!
å lördan blev det en lite kort tur till matilda å carro, va så in i nordens trött så det va skönt att komma hem tidigt.. jobbade ju hela helgen å vi slog rekord på pizza bakning ja å harry.. 250pizzor både fredag å lördag å söndagen var rätt bra den me!! ojojoj!!

nu är det iaf måndag och med det börjar mitt nya liv nr103!så nu skall jag gå å städa för att sedan åka till stallet å för att efter det göra läxa ( bara det är ett framsteg) hahaaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback