Onsdag!!

Onsdag och jag är bosatt på körskolan! Har idag klarat av allt vad jag behöver kunna.. Har bara lite repetioner kvar nu.. vilket känns jätte skönt för på tisda gäller det! Uppskrivning i Halmstad, Gud vad nervös jag är! Jag kan inte somna på kvällarna för jag tänker bara på den förbannade uppskrivningen och allt annat rörigt sånt som man inte förstrå sig på..

Imorgon kväll skall jag hjälpa till att göra en artistry hudvårdsvisning!! ska bli jätte kul! För det är verkligen ett märke som jag kan prata gott för! Därför känns det så jävla bra att få möjligheten att göra reklam och sälja dessa produkter!

Idag införde jag en ny regel vet inte om det va i går kanske?? (minnet e kort) men som sagt eller inte sagt så tänker jag tvinga hela min klass att skratta varje jävla rast! För nu är jag så himla trött på att se sura miner! ´Det spelar ingenroll hur mkt man än har att gör, det blir ju inte bättre av att inte skratta.. plus att skratt förlänger livet, så skratta är nyttigt och inte ett dugg jobbigt som det kan vara att göra andra nyttiga saker som t,ex. träna och äta nyttig mat!  Fiffigt va??

nu skall jag iaf försöka dedöva mig själv med världens tråkigaste bok så att jag kanske skulle kunna få somna i någorlunda tid i kväll hade varit uppskattande! ska ha matte imån första lektionen å då vill jag vara på topp, för det kan ju faktiskt vara riktigt kul när man är klar i knoppen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback