Inte så pjoskigt iallafall!

Man skall kanske inte dra förhastade slutsatser trots allt!! kankse ska ta tillbaka lite utav det jag skrev i mitt senaste inlägg! De små pojkarna kan va rätt kul att tycka om ändå!!

I dag kom jag på att jag nog är odödlig!

För när jag körde hem från stallet idag så va det full storm och jag överlevde!
helt fantastiskt!!!!
Livet kan vara underbart ibland!

Och för en gångs skull så kom jag överrens med min häst idag, hon kankse inte hatar mig iaf!

Började även skolan idag igen efter ett lite fullspäckat lov (som vanligt) och jag kan ju säga det attt det blev över mina förväntningar! KLassen var på ett strålande humör vilket gjorde mig väldigt glad! Allt blir ju mkt lättare när man har glada och positiva människor runt omkring sig!!
                                                                          TACK KLASSEN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback