I väntan på matte lektion!

Jag sitter här i skolan i väntan på min matte lektion, kom underfund med mig själv att jag nog blev så gott som tvungen att gå på matte stugorna för att hinna färdigt med allt som skall göras innan provet. vi skall ju ut på apu i fyra veckor, dvs att jag kommer att missa en hel månad matte lektioneroch det tycker jag inte låter så lovande..

Det har hänt mycket saker den här helgen eller kanske inte så mkt egentligen, men det har varit saker som tagit på krafterna.
Allt började i lördags morse när jag aknade och såg att det snöade.. å det snöade inte lite utan det var 15cm blötsnö!!  
Ibörjan kändes det lite kul med snö, det har ju trots allt inte snöat på hela vintern, men sen insåg jag att jag inteskulle kunna ta mig till stallet med moppen. Oo Shit va fan gör jag nu??  äh jag går å äter frukost å löser det sig.. tänk inte på det bara....
så jag gick upp å tog mej en  liten  frukost  och kom på att jag skulle inte bara ta mej till stallet, nej jag skulle ju upp till hishult å jobba på gästis också framåt eftermiddagen...  jag ringer min allra bästaste granne som alltid ställer upp för mej,  Anette du är en ängel! och hon fixar upp mej till hishult.
upp till stallet fick harry köra som vanligt, jätte tacksam för det, men det känns ju lite dumt att han alltid skall behöva köra mej.... hem skulle andreas kört mej, men evas gubbe va uppe hos dderas hästar så jag hjälpe honom lite sen kunde jag åka med honom hem!!  så allt ordnade sig till slut, nu fanns det ju bara ett problem kvar hur skulle jag ta mej hem fårn hishult.. ähh jag åker upp så blir det ju inte värre än att jag får gå hem om det skulle skrika.. men min andra ängel malin som precis har fått körkort var villig att transportera hem mig! TACK SÅ JÄTTE MKT TILL ALLA SOM HJÄLPTE MIG DEN DAGEN!!
allt löser sig! man skall bara inte tänka på det för mkt..

Lördagen avklarad nu till söndagen..
upp till stallet kl nio JOBBADE TILL TVÅ; VA HEMMA TRE PÅ NATTEN.. så det blev dra sig upp till moppen starta sätta igång autopiloten å hoppas på det bästa..
kommer upp till stallet släpper ut hästarna å vem e inte halt om inte min lilla ögon sten amulette.. in igen å ringa veterinären.. lymfangit fick jag som svar.. hämta massa medicin å ingen ridning.. helvetes jävla piss hon som hade börjat å gå så himla bra.. började sedan tänka på att anledning till varför hon hade varit lugn antagligen berodde på att hon känt på sig att hon höll på att blisjuk stackars stackars lilla amy!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback