Bajsbrunt rum å vänner på besök!

Målarn kom idag kl 07:00 och skulle börja måla mitt rum. Äntligen tänkte jag!! å hade värsta förväntningarna!
07:15 öppnar målarn hinken till en stor diarréklick, jag höll på å spy. ska du verkligen kleta den där geggan på mina väggar?? ojojoj
Nej men det är ingen fara färgen blir dubbelt så mörk när den har torkat. Jag torkar svetten ur pannan och anländer till skolan första dagen som 18åring! Kände mej mycket vuxnare...hm
På lunch ringerjag hem till mamma å frågar hur färgen blev. -det blev jätte fint säger hon så jag slappnar av igen och gå på den sista lektionen för att sedan knalla hem till min nya lya..
Eller rättare sagt mitt nya diarré väggsrum Jippie!! jag hatar från och med i dag allt som är brunt och kommer där med aldrig i hela mitt liv någonsin inhandla något brunt igen!!!!!!!!!!!!!

vänner på besök hade jag iaf riktigt lyckat! kul att kunna få umgås med lite människor på kvällarna för en gångs skull annars brukar det ju bli plånboksätarna å galna jobbarkompisar!!
men  alex, frida å carin va iaf här å vi hade jätte trvligt på mitt bajsbruna rum.. tihti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback