På väg till Gävle!

Idag måndag 19/2-07 skall jag bege mej till Gävle!! tåg till råga på allt.. och jag har typ aldrig åkt tåg och absolut inte själv iaf... ja e nog lite rädd om jag ska erkänna.... men de vill jag inte..
Det skall faktist bli jätte kul att få komma iväg lite!
jag har inte varit sen förra sport lovet och då va ja uppe i sälen en sväng. men nu skall jag verkligen  iväg för att slappna av och bara njuta av livet!
anledning till att jag åker till Gävle är att jag ska upp och hälsa på lilla spirran!! de ska bli skit kul att se hur hon har det! saknar ju min lilla sessa!!
tågresan kommer att ta ca 7h tänk att sitta i sju timmar och inte göra ett skit.. först tänkte jag gud va skönt!! men nu börjar det kännas lite drygt... ja menar sju timmar är ju ganska lång tid.
äh målet me den här resan är ju att ta de lugnt, tänk att jag ska va helt ledigt och då menar jag verkligen HELT LEDIG i hela fyra dagar, de har jag nog inte varit sen jag började jobba på annabelle för snart två sen...
fast tänk va pengar ja hade kunnat tjäna om ja hade stannat hemma och sluppit betala tåget och dessutom kunnat jobba hela veckan...  men det va ju lugnt ja skulle ta...
och sen hade jag nog inte velat jobba ensam me jenny och peter för så jävla roliga e dom inte... man måste ju ha roligt när man jobbar annars blir man ju deprimerad... fy katten

önska mej lycka till så höss vi!! 
 puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback