Nä men så lysande....

Hahahahaha!! vilken lysande dag....!!!!
ha vatt trött hela dagen, sitter å tänker på uppkörningen hela tiden... å var enda gång jag tänker på den blir ja skit nervös...
Hur som helst så hade jag min sista körlektion idag, sista någonsin hoppas jag på!! det gick iaf jätte bra och jag är riktigt nöjd, så det känns iaf lite bra inför imorgon.. av nån konstig anledning har jag redan planerat morgon kvällen.. och i de planerna är jag Niccolina med körkort och inte utan..

Hade nog tänkt å åka ut en sväng till strandhotellet i månkväll, se om där är nåt kul folk.. vilket jag nog tvivlar på.. men jag får nog ta å visa mej ute lite mer så att jkag har nån chans att hitta min drömprins.. det går ju inte så bra på den fronten.. hade egentligen tänkt lägga av med det, men det är för svårt..
Behöver ju någon att gosa med!! om inte annat får jag väl sätta ut en kontaktannons i hallandsposten det föreslog min lärare mig... hahaha eller inte?? då blir man ju kanske kidnappad.. å de ha ja inte tid me.. nä fy!

Kommentarer
Postat av: Fridaaaa

grattis till körkotet igen! tihi :) går d bra med svenska arbetet???

2007-02-15 @ 22:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback