GÄVLE!!

Gud vilken härlig stad (eller är det en stad))
gävle är nog det mysigaste stället jag någonsin har besökt!!
tåg resan upp gick enligt planerna, jag klarade faktiskt av att byta tåg och allt!! över mins förväntingar!!
efter sju timmars vistele på tåg var jag framme i gävle och där kom familjen Westman och mötte mig! och jag kan verkligen skryta om att jag blev väl omhändertagen. det ären familj med stort hjärta och därför är jag väldigt glad att Spirran har fått chansen att bo hos dem! hon kan inte få det bättre!
de bodde i en liten bullerby by och det fanns faktiskt lite snö! men ganska snart började det att snöa och gasnka snart var det också fullt med snö överallt!

på tisdagenfick jag åka iväg och hoppträna med spirran vilket är jätte kul fast än att det var ett tag sen jag hoppade henne! och på onsdagen fick jag föja med ut på en tur i skogen och shit vilken härlig skog! om ni har sett filmen Narnia och kommer ihåg hur den skogen såh ut så kan ni jämföra med den!! jag som trodde att såntr bara fanns i sagor...
och på tordagen var det dags att åkla hem igen..
mend denna gång tog det 10timmar.. tåget vatt still uppe i hallsberg så det blev himla drygt.
och hela tiden ringde dessan och kollade så att jag hade det bra!! så gulligt!!

samanfattning av gävle är att: JAG VILL DIT IGEN!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback