Juldag!

 
Juldagen!

Ja då var äntligen julen över för denna gång, men måste säga att den blev över förväntan, nog min bästa jul någonsin!
Denna jul kom jag underfund med att jag nog är rädd för julen... tro det eller ej och ja, ja vet att det låter sjukt, men så är det nog.
All denna stress gör mig galen, hatar när folk springer runt och är stressade och sura...
Men denna julen blev så fridfull alla var glada och harmoniska! Vi var bara familjen så de var så otroligt skönt! Sen slutade den alldeles underbart också bör ju tilläggas!
Annabelle blev jätte lyckat! Jätte mkt folk och alla var glada, inga större insidenter, dock fick vi säga farväl till istapparna i fönstret... lite tråkigt, men det är sånt som är svårt att undgå.

Ikv blir det utgång, eller vet inte längre, men hoppas på det, fast å andra sidan hade de vatt skönt med en mysig hemmakväll!

Imorgon är det hoppkurs för Viveka! håll tummarna! Men är inte så orolig, Amy skötte sig exemplariskt på kadriljen så hopningen borde inte vara några problem.

Nu ska ja ta en powernap, för attsedan bege mej till stallet å min lilla prinssessa!

hej hopp!  

Kommentarer
Postat av: Malin

Tycker att lillejul blev riktigt bra!
Tyckte stämningen va mycket lättare nu när en viss person inte va med.
Vi hörs! puss och kram

2007-12-27 @ 14:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback