Vilken dag!

Håll med om att ibland finns det sådana dagar som man helst hade kunnat vara utan. Idag har det varit just en sådan dag. Dagen började hur bra som helst, det var svinkallt ute och mitt humör var på topp! jag älskar när vintern börjar närma sig å man riktigt känner hur det biter tag i en! HÄRLIGT!
Jag anländer röd om kinderna till skolan och beter mig som ett litet lekis barn. hm.. man måste ju utnyttja sitt humör!! å få i gång de andra tråkmånsarna! ibland kan min klass vara så himla dryg å då menar jag verkligen DRYG! allt är jobbigt å tråkigt.. men i dag hade jag tur jag fick iaf med mig några i mitt flummiga humör å vi hade riktigt kul!! JA! sedan ju längre dagen gick å ju tröttare man blev kom även alla problem. Vi hade klassråd sista lektionen å de var så SEGT å jag började känna av helgens slit i huvudet. Ja! äntligen lektionen slut å  jag börjar traska hemåt i det mysiga vädret! jag kommer hem säger till mamma att jag ska köra ut till MAXI för att köpa en jätte fin tröja som jag hade hittat i märkesbutiken som jag hade tänkt att ha på julafton, så jag går ut för att hämta moppen som numera är lagad och skall starta på direkten, men ak så fel jag hade.... visst den startade men för att lika snabb återgå till sin vinterdvala!! ju mer jag försöker desto surare blir det förbannade åbäket.. synd att det inte är min moppe för då hade jag sparkat å slagit på den tills den hade startat och sagt förlåt.
Så där sprack hela min dag.... det blev ingen tröja.. jag fick ringa till min skyddängel å tigga om skjuts upp till hästarna senare ikväll efter att jag har varit på körskolan. Jag har min första körlektion idag å jag är skit nervös..iiiiih!
så nu måste jag gå å ladda mentalt.
höss å sess!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback