Vad har hänt?

Vad har egentligen hänt med min gamla högstadie skola?
Hur långt skall saker å ting få gå innan det sätts stopp för dem?
Mm, frågorna i mitt huvud är många.
Det som man tycker, att det händer bara på andra ställen har hänt.
Ungdomarna har tagit över skolan, och med ett sådant sätt så jag vet inte vad jag skall säga.
Hur kan man bara komma på tanken att köra in med en EU-moped i korridoerna? och hur kan dessa personer komma undan? Det är ju helt sjukt. Vart är vi på väg egentligen? Man börjar ju faktiskt undra.
Men detta är inte det värsta... det värkar nämligen som att det är tillåtet att gå runt å bete sig precis hur som helst. Det var t, ex. en kille som gick bärsärkagång på lärarna och inte vilka lärare som helst, utan på de lärare som är de rättvisaste på hela skolan. Varför skall de få ta all skit bara för att andra inte sätter gränser från början? inte skall det väl behöva komma en massa poliser för att ta hand om en femtonårig liten kille? han bör väl vara så pass mogen så att han kan klara sig själv, eller har jag fel på den punkten?
Skall det verkligen vara tillåtet att en enda person skall få bete sig hur som helst och skämma upp andra elever så att de är rädda när de är i skolan? De kallar jag trygg skolmiljö....??
Nä, slå näven i bordet och bort me ungjävlen, sanna mina ord! Punkt slut!!

Det är sådana här saker som gör mig så himla ledsen och besviken, varför skall man ställa till det för sig när man kan ha det så j***a bra? Snälla tänk på vad ni håller på med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback