Trött...

Har precis kommit hem ifrån en slitig helg...jag har jobbat konstant och det känns nu.. benen värker, ögon locken känns som sandpapper och huvudet har jag tappat bort för längesen... men vad gör man inte när det enda men lever för är pengar? jag trodde aldrig att man kunde bli så beroende av pengar, å man måste bara ha mer hela tiden. tänk när man va yngre å delade ut reklam (värsta jag gjort i hela mitt liv..) då fick man en månadslön på ca 500kr och om man hade tur å hade slitigt extra mkt så kunde man få ut hela 700kronor, då va man ju rik.... ak ja de var längesen... hur långt kommer man liksom på 700 spänn ida? ett byxben...haha!

fast jag har ju ett shysst jobb så man skall inte klaga. Annabelle är nog det roligaste, där är ju alla mina vänner medans på gästis får amn verkligen veta att man lever, men det är verkligen skitkul! där jobbar man konstant i 12timmars pass varje gång. I lördags jobbade jag först 14-02.30 sov fem h å sen jobbade jag 9-20, det kommer att ta en halv vecka att ta igen sig... lagom tills man skall på nästa pass..
fast nu är dt inte så mkt på gästis bara någon enstaka helg fram till sommarn.. så nu är det Annabelle som gäller igen, det skall bli så himla skönt! det är verklogen världens mysigaste restaurang!
 Hipp Hurra För AnnaBelle!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback