Mitt första Blogg inlägg!

Idag, tog jag det aktiva beslutet att göra en ordentlig blogg! hm, tja, jag tog helt enkelt tummarna ur ändan och  satte i gång.. om det blev så bra, det vet jag inte precis, men det kan ju alltid bli.

Det kan ju alltid vara kul att ha nånstans som man kan skriva av sig lite när man har myror i fingarna, eller man inte kan somna på kvällarna, vilket inte är så ovanligt... Varför sova?

Hm, jag kanske skall hälsa er välkomna hit föresten... VÄLKOMNA! (man måste ju vara artig, det har jag alltid fått höra ända sedan jag var liten..)

Kommentarer
Postat av: Frida

Söt blogg :) ha d så trevligt i ullared bland alla tanter som kommer med sina kundvargnar i 190 :P blir ju tråkigt för mig i skolan imon då ju!!!

2006-12-14 @ 22:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback